miercuri, 1 decembrie 2010

ADIO B1 TV, SUCCES NASUL

Pe 30 noiembrie 2010, Radu Moraru, alias ''NASUL'' si-a luat la revedere de la postul B1 TV si telespectatorii fideli a emisiunii ''NASUL''. Dupa 10 ani de colaborare cu postul B1 TV, ziaristul a hotarat sa-si stranga mana cu Bobby Paunescu si sa se desparta.Fiecare cu drumul sau in viata: mogulul cu filmele, jurnalistul cu media.
Este cunoscut faptul ca Nasu' va prelua fraiele unui nou proiect media: ZECE TV, produs al companiei RDS-RCS.In ciuda faptului ca inca nu a obtinut licenta de la CNA, moderatorul preconizeaza ca pe data de 10 decembrie va debuta cu emisiunea la noul post tv.
Pentru a putea transfera, marca, brandul si logo-ul emisiunii pe care o realiza la B1 TV, moderatorul ii va ceda actiunile detinute la postul de televiziune, lui Paunescu in jur de 30%.Frate, frate dar branza-i pe bani, a justificat Moraru mutarea in conferinta de presa sustinuta ieri.Am urmarit conferinta de presa (e drept in reluare in cadrul emisiunii NASUL), am urmarit ultimul sfert de ora din emisiunea lui Turcescu, unde cel pe care-l barfesc a  fost invitat.Am urmarit ultima emisiune NASUL (prestatie slabuta, ma asteptam la altceva pentru ultimul episod), peste tot am observat o mascare a adevaratului motiv, care a produs ruptura.
Prin prin targul netului se zvoneste ca bossul antenelor Dan Voiculescu, a inceput sa puna laba pe postul lui Paunescu.O intelegere tacita intre moguli.Politica postului portocalie, incet incet va fii schimbata spre culoarea rosie.Miscarea se va face prin transferuri la nivel de conducere.Cateva au inceput sa se produca.Daca suntem atenti atat pe postul de televiziune cat si in ziarul asociat Evenimentul Zilei, au inceput mici atacuri spre PD-L si spre presedentie.In timp nu va mai fii nici o diferenta intre trusturile lui Vantu, Voiculescu si Paunescu.
Pentru a schimba optica politica a postului si implicit a celui din fata TV, trebuia indepartat vectorul principal de opinie de la B1 TV: NASUL.Se cunoaste optiunea politica a moderatorului tv, in contextul dat de scena politica romaneasca.Se cunoaste ca Radu Moraru este un tip cu coloana vertebrala, care nu se vinde (cel putin nu-l mirosi), cerceteaza, condamna, pune la zid, joaca cu cartile pe masa.Un personaj incomod, datorita pasiunii cu care reuseste sa-si faca meseria.
L-am urmarit mereu cand am avut ocazia.Nu de 10 ani, de cand presteaza pe sticla de la B1 TV, dar de vreo 3 ani il urmaresc si-l apreciez.Am apreciat gestul ca a luat in brate un candidat la presedentie, un candidat pe care l-am votat (nu regret desi sunt foarte nemultumit).Prin aceea mutare mi-a demonstrat cine are coloana vertebrala si cine-i curva politica comandata de ban, in media.Am sa-i astept debutul si-l voi urmari incontinuare cand voi avea ocazia.Nu sunt un fan, dar in serile in care nu aveam nimic de facut si nu gaseam un meci sau un film bun, il fixam cu telecomanda.
In timpul emisiunii a fost un moment pe care l-am inregistrat in minte.Un telespectator fidel ii reprosa ca a facut foarte multe seri cu spatiu basescian.Raspunsul a fost sec: ''Poate asa este.Nu suntem perfecti, mai gresim si noi''! Sa insemne acest raspuns o lepadare de Basescu si portocalii in noul proiect???!!!!

Niciun comentariu: