marți, 8 februarie 2011

DECLARATIILE LUI TRAIAN BASESCU

Despre formarea USL: S-a creat cuplul comic Antenescu-Ponta. Antonescu Ponta. Parcă-s două matrioști care nu spun decât suspendarea lui Băsescu și dărâmarea guvernului. Obiectivul lor e să dobândească putere. Doar pentru Jos Băsescu!, jos Boc! Nu-i suficient. trebuie să pui ceva în loc. Problema e ce pui ca program de stânga în guvernare. Îţi poţi permite în momentul de faţă, după ce ai scos economia din zona de risc... Uniunea Social-liberală, tu-ţi doreşti puterea dar eu îmi doresc să fac ce trebuie.
Despre planul suspendării avansat de Voiculescu: Nu mă sperie acest termen de 25 martie avansat de Voiculescu. Ca om mi se pare comic planul suspendării. Un cuplu comic Antonescu-Ponta care are un ideolog comic, pe Felix. Această alianță are un singur merit: a împărțit eșichierul politic în două.
Despre eventuala cădere a guvernului: Dacă actuala majoritate pierde majoritatea în parlament, nu-mi rămâne decât să iau notă,  şi voi căuta o soluţie politică. Eu nu cred că se va ajunge aici.
Despre scumpirea gazului: Până în 2012 nu se pune problema ca populaţia să aibă gaze la preţul pieţei.
Despre ancheta din vămi: "Această operaţiune pentru că arată cât era de cangrenat sistemul.  Nu va avea un impact pozitiv asupra aderării la Schengen. Teoretic termenul martie nu e pierdut nici acum. Practic nu se poate pentru că Bulgaria are două rapoarte negative. Decuplarea nu e posibilă.
Despre Cazul Păsat: "Nu vreau să împart dreptatea în parlament. Parlamentarii au făcut un mare rău României şi cei care au votat împotrivă, şi cei care s-au abţinut.
Tu când spui ca lider de partid «voi nu vă mişcaţi din bancă», chiar nu ai nicio responsabilitate. E vorba de responsabilitatea fiecărui parlamentar în parte.
Partidele din majoritate sunt principalii responsabili. E o chestiune de principiu, aperi sau nu aperi un om certat cu legea. Eu dacă aş fi un parlamentar care a primit un vot individual mi-ar fi greu să explic de ce am stat în bancă".

Despre responsabilitatea PDL: "PDL-iştii au demonstrat aceeaşi atitudine ca cei care nu s-au dus la vot, şi cei care au lipsit, şi cei care au votat împotrivă. Am luat notă. Am luat notă şi de lipsa de apetit a liderilor partidului de a-i mobiliza, şi de lipsa de apetit a şefului de grup de a negocia un vot corect.
Nu mai pot avea speranţe să-i mai rog alte lucruri. Voiam să demonstrăm că România e stat de drept, nu că parlamentul face scut".
Despre protestele PSD în dosarul Nicolescu: "Nu cred că a avut influenţă asupra judecătorilor mitingul PSD. Influenţă au avut medicii. Şi eu am luat notă. Unul din medici este unul din medicii care la operat pe Omar Hayssam, apărea că e plin de metastaze şi el era bine mersi.
Medicii n-au dreptul să hotărească în locul judecătorilor. Să facem un serviciu specializat pentru cei care le plesnesc rotulele când să se ducă la tribunal".
Despre alegerile din PDL: "Eu sunt convins că, dacă PDL nu revine la valorile care l-au consacrat şi la o înnoire, PDL se autocondamnă. Sper să fie o competiţie care să aducă o noutate şi oameni politici care nu sunt dispuşi la compromisuri. Ar fi jalnic ca şi acest partid să intre într-un joc al compromisurilor continue. Partidul nu mai e la stadiul în care să-şi aleagă conducerea prin negociere. E nevoie de oameni noi în conducerea partidului. Rămânând numai cu echipa veche nu-i văd făcând performanţă. Dacă mă vor chema cu toţi preşedinţii de organizaţii, nu pe grupuri, le voi spune punctul meu de vedere. Nu este adevărat ce s-a scris că m-am întâlnit cu Liviu Negoiță și i-aș fi cerut să candideze. Ultima dată l-am văzut de Liviu Negoiţă în octombrie.
sursa www.evz.ro

Un comentariu:

Victor spunea...

buna faza cu "le plesnesc rotulele". Am scris si eu un articol pe tema asta.